miércoles, 15 de febrero de 2012

Un dissabte d'artistes

Aquest dissabte vam anar a fer de pintors/artistes amb en Xingda.
Li vaig dir que tries un lloc per dibuixar i vam anar davant de la palomera . Tots dos vam dibuixar el que més ens va agradar en aquell moment:








EL MEU





















E
L DEL XINGDA











Però feia molt fred així que el vam acabar a la biblioteca, vam acabar de pintar-los.
Però a més a més vam llegir una miqueta, però.... jo vaig tenir una idea així que miran't i miran't llibres de manualitats vaig agafar un de papiroflexia i va sorgir l'idea de fer-ne una miqueta.
Així doncs ens vam posar a fer granotes saltarines i papallones.
























Añadir imagen
Añadir vídeo
Eliminar formato de la selección

No hay comentarios:

Publicar un comentario