martes, 7 de febrero de 2012

M'agrada i no m'agrada

El dissabte al matí vam quedar amb l'Alba i el seu mentor a la biblioteca de Blanes.
Teniem uns altres plans, però plovia una mica, així que vam fer canvi de plans.
En la biblioteca vam fer una llista del que ens agrada i el que no.
El mentorat de l'Alba, en Mustafa ho tenia tot molt clar.
En Xingda també però nomes li agrada jugar a l'ordinador, el seu joc(una espècie de pal amb el qual fa figures) i li vam treure que també li agrada dibuixar.
Així doncs van fer un dibuix del que més els hi agrada.
En Mustafa va dibuixar en Messi en un camp de fútbol i en Xingda un ordinador.
Va arribar l'hora de marxar per l'Alba i el seu mentorat, i en Xingda i jo ens vam quedar sols.
Però vaig voler acabar de realitzar la llista, així doncs ens vam posar en un ordinador per ensenyar-li imatges d'altres opcions de coses que li agraden i no li agraden.Vam mirar un gran ventall d'esports i objectes i alguna cosa vam trobar.
Però el que més li agrada és jugar a l'ordinador així que em va ensenyar la pàgina web a on jugava a uns minijocs. Jo també vaig jugar una estona, però la veritat no sóc gaire bona. :P


No hay comentarios:

Publicar un comentario