martes, 28 de febrero de 2012

patinets, patins, patins en línies ...

Dissabte 25 de febrer, un dia soleïat amb una mica d'aire, així va començar la nostra trobada amb en Xingda.
El vaig passar a buscar al punt de trobada habitual i vam anar amb el cotxe fins al final del passeig on ens vam equipar els peus.
Si, si, els peus, ja que jo em vaig posar els patins en línia i ell va provar un nou patinet de 3 rodes.
Espereu que us adjunto la fotografia.








No és gaire fàcil de controlar i després de quasi,quasi ...caure unes quantes vegades vam optar per descansar una miqueta i anar a buscar l'altre patinet de reserva que portava al cotxe.
És el típic patinet de dues rodes que ell ha d'empènyer, li va una mica petit, però va preferir aquest. Li era molt més comòde de manipular, jajajaja!!!!








De sobte va parar, va deixar el patinet i va endinsar-se en el parc on hi havia 2 nens jugan amb unes raquetes de platja.
Es va quedar mirant-los una bona estona,... així que li vaig dir si li agradava aquell joc.
Em va dir que sí.
Això vol dir que el pròxim dia ja tenim activitat: jugar amb les raquetes, :P.

No hay comentarios:

Publicar un comentario