domingo, 13 de mayo de 2012

Xingda volei i fer tombarelles, jajaja!!!

VAM ESTAR JUGANT MOOOLTA ESTONA I VAM FER COSES DIFERENTS:


1- Anar amb patinet en Xingda, jo i la meva cosina el  seguiem amb els patins en línia.


2- em jugat a volei-ball


3. em jugat a foot-volei, xutavem la pilota i tenia de passar per sobre de la red, jajaja!!!




4. A fer tombarelles i ens hem penjat com a micos








Aquí la meva cosina mirant com es feia, ja que li ha estat impossible fer-ho,  però...avui em marxat tots tres fent la tombarella a la barra. Tenint en compte que cap dels dos sabia com es feia, han après molt ràpid!!

Després hem jugat una mica amb la pilota a la platja a passar-la amb els peus...però tots dos s'han volgut posar dins de l'aigua. S'han tret els mitjons i s'han mulla't els peus i una miqueta les cames, segons l'aigua que venia...
No feia gaire calor i el dia es començava a tapar d'uns núbols molt lletjos, així que patinets i patins posats ens hem posat camí cap a casa.

Hem tingut un dia molt ple d'activitats i ja em quedat pel pròxim dia, que serà l'últim!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario