jueves, 3 de mayo de 2012

Dissabte fallit....però després un diumenge exerit, jajaja!!!













El dissabte dia 24 d'abril em dirigia a la meva trobada amb en Xingda en el punt de trobada habitual. 

Vaig esperar, esperar i esperar ...però ningú va aparèxier, així que vaig trucar a la seva mare però ningú va conestar. Després d'uns dies em va trucar disculpant-se perquè en Xingda es va adormir. Així que vaig fer un viatge desaprofitat, però....a la setmana següent, el diumenge 29 d'abril vam anar a fer de constructors a la platja.

Si constructors, vam fer una petita presa, mireu




I després, al veure que l'aigua no arribava vam fer un forat molt més aprop i mireu que va passar:






Diria que va ho vam fer prou bé!!!!!!!!!!!!! vam realitzar una bona feina tots plegats :P

No hay comentarios:

Publicar un comentario