martes, 13 de marzo de 2012

Una mica de bicicleta, raquetes per apilonar la sorra i moltes rialles




























Aquest diumenge per la tarda vaig quedar amb en Xingda a les 16:30h al punt de trobada habitual, va pujar al cotxe i vam anar al final del passeig on vam descarregar el cotxe. El cotxe hi portava: al Xingda, li portava una bicicleta per a ell, la meva cosina de 7 anys amb una bossa amb els seus patins i un altra amb els meus i finalment una motxilla amb les raquetes i una ampolla d'aigua.

Vam fer curses a veure qui corria més, però... ell amb bicicleta sempre guanyava ja que nosaltres dues anavem amb patins i , a més a més, la meva cosina Ailén, va caure unes....4 o 5 vegades, sort que portava les proteccions adequades, jajajaja!!!

Així que després de fer unes quantes curses vam decidir anar a jugar amb les raquetes....però de seguida van voler canviar de joc.
Van colgar-se la part inferior del cos, només de cintura cap a baix, primer la meva cosina i després en Xingda.

Finalment, vam decidir construir un castell de sorra, però... amb la mala sort que es va trencar la raqueta, que feiem servir de pala amb la sorra. Així que vam retornar sobre les nostres rodes (bicicleta i patins en línia) i ens vam anar cap al cotxe i fins un altre!!!!!!!!!!!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario